Testy przed 21.Rajdem Rzeszowskim

Zakończyły się niemal dwudniowe testy zespołu Platinum Rally Team, które odbywały się w okolicach Krosna przed Rajdem Rzeszowskim.  Michał Bębenek przejechał ponad 100 km ustawiając wspólnie z inżynierami Tagai Racing Technology zawieszenie swojego Peugeota 207 S2000. Już jutro bocheńska załoga wystartuje w 21. Rajdzie Rzeszowskim, który jest czwartą eliminacją Platinum Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski.

Tegoroczny Rajd Rzeszowski, który jest także rundą Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Słowacji i Pucharu Europy Centralnej CEZ-FIA to impreza ciesząca się dobrą opinią zarówno wśród zawodników jak i kibiców. Dotyczy to nie tylko poziomu organizacji, ale także konfiguracji trasy, która jest bardzo wymagająca i jednocześnie widowiskowa. W tym roku rywalizacja rozpoczyna się już podczas czwartkowego superosu rozgrywanego tuż obok Galerii Nowy Świat w Rzeszowie o godzinie 19.00. Łącznie zaplanowano trzynaście odcinków specjalnych o długości 184 km. Rajd zakończy się w sobotę. Pierwszy zawodnik pojawi się na rzeszowskim rynku około 15.25. Tam właśnie zlokalizowana będzie meta zawodów. Sponsorem głównym imprezy jest Orlen Oil.

 Michał Bębenek: Jesteśmy dobrze przygotowani do Rajdu Rzeszowskiego. Testy, który odbyły się w tym tygodniu w okolicach Krosna pozwoliły nam na znalezienie optymalnych ustawień zawieszenia. Jestem zadowolony z prowadzenia się auta. Zapomniałem już o pechu, który nas ostatnio prześladował i skupiam się tylko na tym, aby jak najszybciej przejechać odcinki specjalne w Rzeszowie. Jak wiadomo, trasy na Podkarpaciu nie należą do najłatwiejszych. Rajd z pewnością będzie bardzo trudny i techniczny z dużą ilością wąskich odcinków asfaltowych o różnej przyczepności.

Zespół serwisowy Tagai Racing Technology działa perfekcyjnie, samochód jest doskonale przygotowany i mam nadzieję, że Rajd Rzeszowski ułoży się po naszej myśli. Z pewnością woli walki nam nie zabraknie.

Grzegorz Bębenek: Praca jaką wykonaliśmy z całym zespołem na testach powinna zaprocentować podczas rajdu. Jesteśmy zdeterminowani na szybką i efektywną jazdę podczas zawodów. Mam nadzieję, że wyczerpaliśmy już tegoroczny limit pecha i zgraliśmy się już z autem na tyle, by dojechać do mety na wysokiej pozycji. Obecnie dysponujemy w rajdówce nowszą specyfikacją zawieszenia, które jest nieco szersze od poprzedniej wersji. Wydaje się, że dzięki temu auto jest jeszcze bardziej stabilne podczas pokonywania zakrętów. Trzymajcie za nas kciuki i do zobaczenia w Rzeszowie!

Sponsorami zespołu są: Orlen Oil producent olejów do motoryzacji marki Platinum, Dr.Marcus International – producent odświeżaczy samochodowych, Sylen, Orlen Oil Cesko i Igloo. Partnerami zespołu są Prince i AQQ.

Fot. Robert Magiera